niedziela, 21 czerwca 2015

Pytania i odpowiedzi

1. Czy prowadziłaś już kiedyś bloga?
      Tak, zresztą niejednego. Pierwszym były pamiętniki, a później, zaczęłam pisać. Na początek opublikowałam SevenScarySecrets. Mojego autorstwa jest pierwsze 14 rozdziałów. Bardzo podobała mi się pierwsza pisana przeze mnie historia, ale... Niestety, nie wytrwałam. Później prowadziłam jakieś mniejsze blogi, a ostatnim było fanfiction Collision. Jak narazie jednak nie został on zakończony. Raczej go... Opuściłam, z powodu braku weny.

2. Skąd pomysł, by znów zacząć żyć na blogspocie?
      Pomyślałam sobie, że fajnie będzie coś takiego prowadzić w wolnym czasie. Może zyskam fanów, może moje prace zaczną być doceniane, krytykowane. Głównym moim celem jest "pokazanie się" w świecie. W każdy możliwy sposób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz